text39

Det jag skriver kommer från mitt hjärta,
Det är något jag alltid vellat berätta.
Dagen kommer lysa en vacker dag,
just nu är den dyster och man känner alla kalla drag.
Du är bättre än en skatt, det är dig jag tänker på varje natt.
Dina djupa andetag som sakta pustas ut,
jag önskar att den minuten aldrig skulle ta slut.
Att bara höra de tre små orden -jag älskar dig, skulle dämpa hela jorden.
låt mig få ligga i din famn, och bara vara,
för du kommer ändå alltid va den underbara.
En text kanske inte säger mer en 1000ord,
men dom betyder ändå mycket mer en vad du tror.
Du är den där speciella, och bara är sig själv.
det är just därför jag har fasnat så hårt för dig.


"if you wanna go - just go"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0