text43

ibland när jag saknar dig, så tänker jag på alla minnen som vi delat.
du och jag tillsammans en dag, det är som vi seglat.
jag vill ha dig här, jag vill va med dig, jag vill le med dig, jag vill älska dig.
jag har spelat alldeles förlänge, jag vill ha du och jag.
tillsammans du och jag, varje natt varje dag.
det finns ord du har sagt som inte går att glömma.
det finns ord jag vill säga som bara är att gömma,
jag vill inte mista den vänskap som vi har idag
men jag kan inte ljuga, det är dig jag vill ha.
din dialekt som får mig skratta så himla lätt,
det finns folk överallt som kollar, och när dom kollar, kollar dom snett.


"for the lies you make me belive"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0