text25

Du är underbar, du gör alla mina dar.
Jag saknar dig när jag inte har pratat med dig,
Och du är den delen som fattas innom mig.
Du fick mig att falla fortare en jag trodde

Det var ungefär som att det var mig du snodde.

Ditt lénde lyste upp allt, allt var så kallt

men du gjorde allting så himla varmt.

Du har en speciell personlighet,

någonting som jag fortfarande behåller..

som en hemlighet.

Visst har vi bråkat, men jag kan inte vara sur.

Det är ungefär som 1 2 3, nu är det min tur.

Jag gillar dig för den du är, vilket gör att jag känner mig kär.

Det är konstigt hur man kan känna så,

när man inte precis umgås med personen och så.

Men det är en sak jag alltid kommer fundera på.

Dina ord du använder för att jag inte ska vara sur,
Det går inte försöka att sluta lé, vilket du kanske inte ser.

Du betyder mer en du anar, det känns som att allting klarnar.

Du är en stor del innom mig, jag har försökt att gå vidare.

Men du hindrar min känsla, det blir som en rädsla.

Jag vill inte mista det lilla jag har med dig.
Jag vill forstätta prata med dig, och lära känna dig.
Men tiden må kanske inte vara rätt,

men min uppgift i livet är att komma på något sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0